У разі непередбачених ситуацій не обов'язково відразу ж звертатися за допомогою в техпідтримку Золотий Кубок. Якщо виникли труднощі, більшість питань можна вирішити, ознайомившись з розділом FAQ, де зібрані відповіді на всі актуальні питання.
Щоб створити персональний рахунок, користувачам потрібно пройти процедуру реєстрації. У процесі створення аккаунту потрібно вказати: номер телефону або e-mail, пароль для входу в обліковий запис. На вказаний e-mail прийде лист з підтвердженням. На телефон - смс-повідомлення. Підтвердивши реєстрацію, клієнти можуть використовувати створений пароль і логін для авторизації на сайті казино онлайн.
Відразу після реєстрації, рекомендується заповнити анкету користувача, де потрібно вказати: дату народження, країну і місто проживання, ПІБ та платіжні дані. Після успішно завершеної реєстрації, відкриття рахунку здійснюється автоматично. Щоб отримати доступ до ігрових автоматів на гроші, гравцеві залишається лише внести депозит будь-яким з представлених способів.
Послідовність всіх дій виглядає наступним чином:
Поповнити ігровий баланс можна за допомогою банківського переказу, електронного гаманця і мобільного телефону. Для поповнення з телефону потрібно вибрати мобільного оператора зі списку запропонованих, ввести номер телефону і вказати суму депозиту. Нарахування коштів з мобайла - миттєве.
Paycell - платіжний сервіс, за допомогою якого можна внести депозит як з ПК, так і з мобільного пристрою. 14 000 грн - максимально допустима щомісячна сума переказів. Щоб скористатися можливостями сервісу, потрібно вибрати його і вказати особисті реквізити.
Для користувачів мобільного оператора Київстар, є можливість використовувати сервіс Смарт-гроші. Потрібно відкрити мобільний додаток сервісу або перейти на офіційний сайт, вибрати розділ «Лото» і перейти в МСЛ. За допомогою послуги Смарт-гроші можна внести депозит від 50 до 30 000 гривень без додаткових комісійних відрахувань.
В особистому кабіні слід перейти в розділ «Каса», вибрати Приват24, вказати суму, натиснути «Сплатити» і підтвердити платіж за допомогою online-банкінгу.
В особистому кабінеті можна поповнити баланс за допомогою рахунку в Монобанку. Для цього потрібно вказати: термін придатності і номер карти, CVV-код і суму депозиту.
Поповнити баланс можна за допомогою iBox-терміналу. Для цього потрібно вибрати значок (логотип) сайту і ввести свій особовий рахунок. При внесенні депозиту через термінал, важливо враховувати, що такі апарати не видають здачу. Тут можна ознайомитися з більш детальною інформацією щодо того, як внести депозит за допомогою терміналу.
Потрібно перейти на сайт банку, відкрити розділ «Відмова по платежу». У відповідному полі - вказати номер телефону, який клієнт використовував для прив'язки платіжної системи. Заявка обробляється протягом 20 хвилин, після чого можна буде повторно здійснити оплату. Рекомендовано заздалегідь ознайомитися з інструкцією з розблокування платежів, яка приведена на сайті банку.
Кнопка або спеціальна функція для самостійного видалення облікового запису на сайті не передбачена. Тому процедура проводиться таким чином:
Використовувати мобільний клієнт можна на будь-який пристрій, що функціонує на базі ОС iOS або Андроїд. Щоб встановити додаток потрібно:
Після установки програми можна створити обліковий запис або авторизуватися по вже існуючим даними.
Для активації потрібно перейти в розділ з діючими бонусами, знайти в списку вітальний і клікнути на кнопку «Активувати». Після активації необхідно внести депозит будь-яким зручним способом на суму від 50 UAH.